چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: هنوز سرمربی جدید تیم فوتبال داماش را انتخاب نکرده‌ایم اما حسین عبدی به کادر فنی اضافه شد و استانکو نیز مدیرفنی تیم می‌شود.

امیر عابدینی درباره آخرین وضعیت کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان پس از جدایی "بیژن ذوالفقارنسب" از این تیم به ایسنا، گفت: در حال حاضر سید علی افتخاری هدایت تیم داماش را در تمرینات بر عهده دارد و با توجه به اینکه هنوز سرمربی جدید تیم انتخاب نشده، او در بازی جمعه ما برابر تیم سپاهان نیز به عنوان نفر اول کادر فنی روی نیمکت می‌نشیند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که تیم داماش در مقطع فعلی در جدول لیگ برتر دارد، با مربیانی مذاکره کرده‌ایم که هنوز به نتیجه نهایی و قطعی نرسیده‌ایم. در حال حاضر "حسین عبدی" بازیکن سال‌های پیش تیم پرسپولیس که یکی از مربیان جوان کنونی است را به جمع کادر فنی اضافه کردیم.

عابدینی همچنین از حضور "استانکو" مربی کروات سال‌های پیش تیم پرسپولیس در جمع کادر فنی تیم داماش خبرداد و گفت: طی مذاکراتی که با این مربی کروات داشتیم، او فردا (پنج‌شنبه) وارد ایران می‌شود. استانکو با وجود اینکه سن و سال زیادی دارد اما از دانش و تجربه بالایی برخوردار است. در حال حاضر بنا داریم که او نیز در جمع مربیان تیم، با سمت مدیر فنی در کنار داماش باشد تا تصمیم نهایی را در رابطه با سرمربی آینده بگیریم.

مدیرعامل باشگاه داماش همچنین گفت: تمام تلاش ما این است که از مربیانی استفاده کنیم تا شرایط فعلی داماش را در مسابقات لیگ برتر بهبود بخشیده و حاشیه‌ امنیت خوبی را برای تیم فراهم کنند؛ لذا در همین راستا سعی می‌کنیم با گزینه‌های متناسبی مذاکره کنیم؛ ضمن اینکه حضور استانکو به عنوان سرمربی جدید تیم داماش نیز، مساله‌ای دور از ذهنی نیست

کد خبر 67583

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز